Glumac je izrazio zadovoljstvo zbog većeg broja epizoda, jer će nova sezona sadržati četiri njih više u odnosu na prethodnu. 

"Ispričaćemo vam potpuno nove priče i uzbudjen sam zbog toga. Nažalost, ostali smo zarobljeni u narativu [tokom sezone 10], što mi uopšte nije bilo interesantno. Ipak, moguće je da fanovima to nije predstavljalo problem. Ne mogu da gledam u tom pravcu, ali ako krenete da pričate o sebi u nedogled... Smatram da je serija fokusirana na slučaj i način na koji publika reaguje na likove. Nažalost, u nekom trenutku sve počinje da se svodi samo na likove, zbog čega serija postaje manje interesantna."

Na pitanje zbog čega je nastavak Dosijea X ostvario uspeh, dok rebutovanje drugih serija nije dalo slične rezultate, Duhovni je odgovorio: "Ne znam u čemu je problem." ...  "Nastavci mogu da zarobe sopstvene serije u pokušajima da pruže gledaocima ono što misle da očekuju od njih, naspram onoga što želite da im pružite i nadate se da će ostati uz vas", objasnio je, dodajući da je Dosije X "oduvek bila serija o čudima, poput Zone sumraka."

Ukoliko bi Foks odobrio dvanaestu sezonu, Dejvid bi bez razmišljanja pristao da i dalje bude deo glumačke ekipe. "Ja sam za. Volim seriju i volim da saradjujem sa svim ovim ljudima. Uvek sam spreman za još. Nezgodno je okupiti sve nas u isto vreme, bez obzira na to šta je Kris rekao. Ukoliko bi želeli još jedan nastavak, otvoren sam za saradnju."

Što se tiče detalja o jedanaestoj sezoni, glumac nije hteo da otkriva mnogo, ali je zato podsetio novinare na kraj desete sezone: "Molder je na kraju prošle sezone bio pred vratima smrti. Očigledno je da neće ostati zauvek tamo. Zbog toga smo morali da ga izbavimo odatle."

Post a Comment

Previous Post Next Post