Urednik sajta TV Lajn odgovarao je na pitanja čitalaca o detaljima popularnih serija koje su trenutno u fazi produkcije. Dva pitanja su se odnosila na Dosije X, konkretnije na likove Vilijama i Lenglija. 

Pitanje: Da li ćemo tokom jedanaeste sezone Dosijea X moći da vidimo Molderovog i Skalinog sina, Vilijama? Ako je odgovor potvrdan, da li više liči na Moldera ili na Skali?
Odgovor: Da, videćete ga. Dejvid Duhovni i Džilijan Anderson nisu mnogo hteli da govore o identitetu njihovog skoro demonskog (?) deteta, kada sam ih ispitivao tokom gostovanja na bini Njujorškog komik-kona, ali su zato bili opušteniji nakon panela. Andersonova mi je rekla da glumac (čije će ime tek biti saopšteno) “izgleda kao normalno dete”, a Duhovni mi je na ovo pitanje zagolicao maštu kriptičnim odgovorom: “Liči na dvoje ljudi, a da to nisu Molder i Skali. A kada se budeš osvrnuo na moj odgovor [nakon gledanja serije] ukapiraćeš zašto sam ovo rekao.”

Pitanje: Ako uzmemo u obzir trejler, da li bi trebalo da pretpostavimo da je Lengli ustvari živ? 
Odgovor: Nemojte da pretpostavljate. Kako je Karter već izjavio: “To jeste Lengli... a možda i nije. Nismo sigurni kako se on manifestuje. Igramo se na potpuno novi način za razliku od prošle sezone kada smo se takodje poigrali [sa Usamljenim revolverašima].”

Post a Comment

Previous Post Next Post