Prema navodima koje je objavio sajt Screen Rant, glumica je otkrila da će joj jedanaesta sezona "Dosijea X" biti poslednja. Tokom individualnog intervjua održanog nakon tribine u Njujorku (kome je prisustvovala i ekipa pomenutog sajta), Andersonova je izjavila da se neće vraćati u seriju nakon sezone koja će početi da se prikazuje početkom naredne godine. Ovo je deo intervjua koji je uradjen sa jednim od reportera:

- Da li ćete biti zainteresovani za seriju i nakon ove sezone?

Anderson: Ne, ne, mislim da bi to bilo sve od mene.

- Zbog čega ste onda želeli da snimite ovu sezonu?

Anderson: Zato što sam osećala da priči nije došao kraj. Smatrala sam da nismo pružili sve ono što su fanovi očekivali od nas tokom prethodne sezone i to je sve.

Kasnije tokom intervjua…

- Koliko će vam nedostajati [Skali] ukoliko je ovo kraj?

Anderson: Ne znam. Moraćete da porazgovarate sa mnom kroz par godina o tome, kada konačno budem zatvorila vrata za sobom. Oduvek mi je odgovor “možda još jedna sezona” visio iznad glave, ali kada ta vrata konačno budu zatvorena, pozovite me i ponovo postavite ovo pitanje.

Ipak, sajt je na osnovu poslednje izjave doneo svoj zaključak, napominjući postojanje mogućnosti da će vrata za njen povratak u seriju ipak ostati odšrkinuta, makar i sasvim malo. 

DODATAK: Jedan od Foksovih predstavnika za javnost kontaktirao je sajt i obavestio da Andersonova “nije prokomentarisala povratak u seriju jer je prerano govoriti o tome, odnosno zbog činjenice da se još uvek nalazi na snimanju nove sezone”.

Post a Comment

Previous Post Next Post