Novinarka Entertejnment viklija proćaskala sa Duhovnijem o Molderovom bezizraznom humoru u novoj audio knjizi. Takodje, novinarka sajta IGN je uoči San Dijego Komik-kona porazgovarala sa glumcem o "Hladnim slučajevima" i jedanaestoj sezoni "Dosijea X". Ovo su odlomci iz intervjua.

Da li si bio upoznat sa stripovima na kojima je zasnovana ova audio knjiga?
Raduje me da ovi stripovi postoje, ali ih nisam pročitao. Impresioniran sam scenarijom i načinom na koje možete da shvatite suštinu likova. Istina je da nije bilo previše scenarista tokom dvadesetčetvorogodišnjeg postojanja "Dosijea X". Čak ni sada, na početku nove sezone, nije došlo do promene scenarista, što se može smatrati testamentom lojalnosti Karteru. Ukoliko bismo odstupili, plašim se da ljudi ne bi razumeli promenu članova tima. Dopada mi se odličan pristup likovima u stripu, priča, kao i humor, koji predstavlja još jedan izazov, imajući u vidu da je akcenat stavljen isključivo na vaš glas, a ne na kompletnu pojavu. 

Govorio si da je do sada bilo lako uskočiti u lik ukoliko je Džilijan pored tebe. Kako je izledalo davanje glasa Molderu, kada si radio bez nje?
Slično je. Molder je lik koga mogu fiziški osećati u sebi, na neki način. Ukoliko se scenario veže za sam lik i postanje njegov sastavni i razumni deo, onda je lako. Mislim da su ovi scenaristi obgrlili humor specifičan za Moldera, što me je me učinilo još revnosnijim za ovaj zadatak. Izazov je ovog puta bio drugačiji, jer bezizrazni humor nikada ne bih mogao da prenesem na Moldera. Takvu vrstu humora sam ostavio po strani tokom snimanja. Zbog toga mi se čini da bi njegov smekšani bezizrazni humor mogao da proda svaku izrečenu provalu.

Da li nam možeš reći bilo šta vezano za jedanaestu sezonu "Dosijea X"?
Voleo bih da mogu. U poslednje dve nedelje sam dosadjivao Karteru i do sada nisam dobio nikakav scenario. Objasnio mi je da scenario stiže u narednih nekoliko dana, a tada ću alarmirati medije i davati spojlere. [Smeh] Nadam se da ću raditi na jednoj odličnoj sezoni. Čini se da je Kris veoma zadovoljan centralnom idejom kojom će se poigrati, a kako je do sada bio uspešan verujem da smo pred interesantnim zadatkom.

Da li će epizode biti rasporedjene kao i u prošloj sezoni, sa mitologijom na početku i kraju i nezavisnim izmedju njih?
Ne znam. Pretpostaviću da je takav raspored. Mislim da je hendikep prošle sezone bio vezan za mali broj epizoda, i to samo šest njih. Ogroman prostor koga treba pokriti bi zauzele čak i prve dve epizode, zbog toga što postoje stvari koje se moraju ponoviti kako bi se ljudi podsetili bitnih detalja iz serije, što važi za i za likove i njihove probleme. Previše ustupaka je napravljeno ne bi se zadovoljili i stari i novi gledaoci. Onda smo zaključili da smo već bili na polovini onoga što smo želeli da uradimo. Sada imamo deset epizoda i pretpostavljam da ćemo napraviti osvrt i osvežiti pamćenje publici, iako još uvek ne znam o čemu se tačno radi. Kada rešimo ovaj problem, onda ćemo moći da nastavimo sa novinama kroz devet i po odličnih, opuštajućih epizoda. Verujem da će ova sezona biti bolja. Čini mi se da smo sa samo šest epizoda na više načina poprilično oštetili sami sebe, što je očigledno jer nas je vreme ograničavalo, ali je zato sezona sa deset epizoda mnogo bolji izbor za seriju propraćenu velikim idejama.

Post a Comment

Previous Post Next Post